RSS

vineri, 27 februarie 2009

Long time no posts...

Am fost cam ocupat in ultima vreme si nu am mai gasit timpul necesar pentru a posta si pe blog.Am sa reincep seria prelungita de aberatii cu una de ultim moment.

Declaratia shock a zilei: Pocahontasz aka "Bambi" the killer: (Unknown Curly Girl) NU MAI INTRA IN VARIANTELE DE PRIETENA

Am cenzurat numele pentru ca toata lumea stie despre cine este vorba.Fara sa fim rautaciosi cu ea sau cu tine ...sfatul nostru al prietenilor este ca bine faci.Cel putin pentru moment avand in vedere situatia actuala.



BTW: Ca tot am vazut ca ultimul meu post era legat de "Hey Bitch" launching party @ El Passo...vreau sa mentionez ca a fost o petrecere super hot asa cum ne si asteptam.Poze de la acest eveniment puteti vedea pe pagina oficiala a clubului El Passo

Sau click here pentru a deschide albumul foto de la acel eveniment.

0 comentarii: