RSS

miercuri, 14 ianuarie 2009

Myeloo vs Dark on Blog from now on!

Am observat ca incepe sa fie la moda sa ai un blog in care sa scrii tot felul de aberatii din viata de zi cu zi si nu numai,asadar imi incep si eu mica sau lunga aventura ca blogger astazi 14 ianuarie 2009 la ora 22:22.
Ma numesc Victor insa prietenii imi spun mai simplu Myeloo.Sper ca de acum incolo sa reusesc sa va incant sau sa va plictisesc intr-un mod cat mai placut.Nu am sa incep sa ma emancipez chiar de astazi din prima mea zi cu povestirile mele mai mult sau mai putin importante,pentru ca nu prea am cu ce din moment ce am fost cam racit si ultimele 3 zile mi le-am petrecut in casa in fata calculatorului uitandu-ma la Scrubs cu cana de ceai fierbinte in mana.Pana maine...toate cele bune.

Myeloo

1 comentarii:

Unknown spunea...

Hehe but :) Welcome :>