RSS

luni, 26 ianuarie 2009

Panini employes love McDonalds food...WTF!!??

Dap stiu ca pare ciudat titlul acestui post dar asta am constatat cu surprindere astazi in momentul in care stateam linistit la masa alaturi de Dark,Tudor si Florin si serveam "pranzul" la Panini.Tudor mi-a atras atentia asupra unui tip care a intrat pe usa cu o punga mare in brate in care erau vreo 3-4 pungutze de la McDonalds.Tipul a schimbat 2 vorbe cu cel care era la casa si cei care faceau sandvichurile iar mai apoi s-a dus sa le inmaneze "marfa de contrabanda" de la McDonalds.Am ramas oarecum surprins si ne-a bufnit rasul pe toti...insa mai apoi am inceput sa ne intrebam de ce oare angajatii de la Panini mananca de la McDonalds,ceva e suspect,stiu ei ceva,oare e iara ceva in neregula cu maioneza ...sau de data asta cu ketchup-ul? :))

Concluzia este ca pana la urma toata lumea iubeste McDonalds ...vorba aia "I'm loving it"



Va urez pofta buna atunci cand mancati junk food.

2 comentarii:

▫ C♂L☼uRinUrL♀F3▪ spunea...

dem..stiu eu ce stiu knd spun k nu mananc niciodata de la panini :)) ;))

buna observatie myel .. :> ;))

Anonim spunea...

de-aia prefer eu Mc :X