RSS

sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Vreau in club :X

Mdah...am vrut in club asta seara in sambata mea libera si pana la urma mi-am dorit asha de mult incat am ramas cu dorinta.Nu k nu m-as distra in week-end-uri chiar si atunci cand lucrez doar ca in seara asta nu as fi simtit nici o obligatie de a ajunge acasa cat mai devreme de ora 4 dimineatza pentru a putea sa mai rapesc din timpul alocat distractiei pentru somn...plus ca as fi dormit ca un bebelush pana la ora 13-14.Ehh acuma asta este...astept cu interes ridicat week-end-urile ce vor urma urmand ca in aceasta seara sa reiau o fosta activitate cu care nu mai sunt familiarizat de ceva timp si anume jocurile online sau on lan...deci dupa cum va ziceam va urma o seara alba alaturi de cativa prieteni in care ne vom impusca si ataca reciproc prin game-uri.Am propus sa ne jucam Soldier of Fortune (SOF) un joc care m-a impresionat din momentul in care a aparut pentru doza de realism si gradul ridicat de suspans.Ramane sa va comunic maine dak am castigat sau am pierdut

...untill then > Have phun tonight...in a way or another.

0 comentarii: