RSS

miercuri, 21 ianuarie 2009

Vine primavara?

The spring is in the air.Cel putin asta am simtit astazi cand mai pe seara am iesit la o mica plimbare.Vantul era cald si adia usor...se putea simtii primavara in aer.Sper totusi sa nu ma insel asa cum face de obicei Mytz@ in privinta vremii si sa am iara parte de niste surprize neplacute din partea geroasei ierni care se pare ca nu mai vrea sa "plece" odata.
In ton cu atmosfera asta de primavara va las sa va delectati cu o piesa primavaratica si optimista zic eu.Enjoy

2 comentarii:

Anonim spunea...

Deocamdata nu se strica vremea (cel putin asa sustine "meteorologul de servici") :D si eu vreau sa vina primavara, dar acum nu-mi place ca's balti prea multe :P

btw :D vreau originalul la melodie :)))

Anonim spunea...

e foarte faina poza aia cu papadiile